Wednesday, April 22, 2009

rindunyeer kat skula....

SEKOLAH AGAMA MENENGAH HULU LANGAT...
kini hanyelah tinggal kenangan...
mule mask skula ni time form 1..(2004)..excited giler dpt masuk skula agm....
bserla...semangat form 1..mask skula menengah la katekan....
rase mcm mask dunie baru...
mcm2 yg aku lalui kat sini...kenangan pahit n manis....
jumpe mcm2 jns org..mcm2 jns perangai..mcm2 jns kerenah...
kat sini jugk aku jumpe kawn baek aku....

tup..tap..tup..tap...
aku dh amek pmr...
result pmr aku takla memuaskn ati aku sgt....
tahun 2007...aku amek sma pulk...
perggh..exam plg susa aku rase aku pernah amek...
ari2 kne menghafal....kne pndi bhse arb...
taubat aku tak nk amik sma lagi..susaaa....senang bgorg yg mnt..
tp otak aku bkn ler otak menghafal...tak suke...tak suke..!!
setahun kemudian......(2008)
thun nih laen dr tahun2 yg len...
tahun nih terime tekann skit..
mcm2 larangan aku terime..
takleh tgk tv..tak leh mkn mknn sebarangan....
nih sume perturan yg di buat oleh bondaku....
ibu mner yg tak nk tgk ank die berjaye..btl tak?????
aku cube berusaha utk spm...taknk mak n ayh aku malu....
akhirnye..segale yg aku usehekn berakhir juge akhirnyer...
legeeeee.....!!tp sedh jugk..
berakhirnyer exam...memberi mksd berakhirnyer tittle aku sebagai seorang plja skula...
tp..kenangan aku ngan kawn2 aku tak mudah utk aku lupelakan...
kiter gaduh same2..kite gelk same2..kite nangis same2....
sayang korang sume....moge ukhuwah kiter berpanjangan hingge akhir hayat kite...

gud bye samten.....
jln yg aku lalu setiap hari utk ke skula...
pent woo naik bukt...pg2 dtg skula dah senaman...















"madrasati,jannati"

1 comment:

  1. salam,
    bgos2...
    1stly, nk ucapkn tahniah ats pencapaian spm 2008... mesti cemerlang...
    tahniah2....
    jalan jauh ye?...
    bole tahan, hehe, pena gak jalan jauh2,
    kt mktb dulu, redah cover walk sepanjang 1 km 4 kali sehari semata2 utk pi blok akademik....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...